donderdag 22 november 2012

OOTD | Zippers!

Heeuj, outfitpost van mij! Het bestaat! Ik was vandaag best wel tevreden over wat ik aanhad, dus ik dacht: foto's maken, natuurlijk. De zon was al bijna onder (want dat krijg je van de herfst) maar het is nog nèt gelukt. Kijk maar mee!

Donker buiten + flits = geen perfecte foto's
Jasje: New Look
blouseje: Zara
Vans uiteraard.

Broek: Miss Sixty. Normaal zit de rits dicht, dus zie je de print niet. Maar, het kan wel!
Ja eigenlijk doe ik niet zoveel make-up op, wat je ziet op deze foto is het eigenlijk wel: mascara + oogpotlood, hoewel dat oogpotlood al een uitzondering is.
Mijn hondje Freggle geniet van de herfst! Ikzelf vind de herfst niet afschuwelijk, omdat het tenminste niet té koud is; dus dan is naar school fietsen nog te doen. In de winter heb je sneeuw en ijs, maar een nadeel is de kou. 

11 opmerkingen:

  1. Woooow, wat een gave broek! En dat blouseje is ook zo leuk. (:

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat jasje is echt super leuk! hahaaa freggle :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke comfy outfit! Ik vind je blouse heel erg mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een super leuke outfit, en wat ben jij een mooie meid zeg!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke outfit! En je broek is inderdaad super gaaf.

    x

    chicksaboutfashion.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. superleuk! Vaker outfit posts doen haha!

    BeantwoordenVerwijderen