Pagina's

zondag 22 juni 2014

Hello and woepsiefloepsie | passed exams, holiday and computers

Hoi en woepsie... Normaal zeg ik er niks van als ik véul te lang niet blog, because 'that's how I roll', maar ik vind dat ik het nu officieel wel een klein beetje heel erg uit de hand heb laten lopen/ rennen/ sprinten.
Er gebeurde nogal wat dingen in het leven van niet-planner en vakantieganger Pauline (zie episch mooie plek hieronder), dus ijzersterke stukjes schrijven over dingen in de wereld en andere onzin is er een beetje bij ingeschoten. 
This is what happened:
1. Ik ben geslaagd! Na zes jaar gymnasium mag ik me dan binnenkort ook éindelijk bezitter van dat prachtige papiertje noemen. Dat is natuurlijk geweldig, maar het allermooiste is dat ik nu dus officieel naar Eindhoven mag om de rest van mijn leven te gaan wijden aan Design. Dat staat voor mij gelijk aan Puur Geluk.  "wat ga je studeren?" "Puur Geluk, jij?" "Euhh, wat?" 
2. Ik ging op vakantie in Mallorca. Het was geweldig-te-gek-heerlijk-warm-super-gezellig-met-toffe-mensen-en-lekker-eten. Ik heb me vermaakt. 
3. Ik vierde onnadenkend vakantie, met feestjes, uitslapen, beetje met mensen afspreken, zwemmen en ijs eten in het park. Dit ben ik van plan de komende weken door te zetten want dat is best wel leuk zo, na 6 jaar nogal wat school. 
4. Mijn computer ging kapot. Dit probeer ik als slecht excuus aan te voeren voor het feit dat ik zo lang weg ben geweest van mijn geliefde schrijf-dinosaurus-plek.  
5. Ik schreeuwde mijn longen eruit tijdens de wedstrijden van Oranje omdat ik eigenlijk gewoon de grootste nationalistische flapdrol ooit ben op dat punt. 


Ik ben dus niet weg *juich juich* and I WILL BE BACK met het zoveelste superserieuze stuk over waarschijnlijk iets van kleding, schoenen, kunst, voedsel of random spulletjes. 

6 opmerkingen: