Pagina's

zaterdag 5 april 2014

My life in onnozele foto's | Instagram

Ik ben sindskort een behoorlijk intensief drukke Instagrammer  en ik dacht dat er hier misschien ook wel een breed gedeelde interesse of zelfs passie zou zijn voor mijn onzinnige dagelijkse-dingetjes-kliekjes, dus ik had me bedacht jullie te gaan stalken met mijn fotootjes-over-niks-die-ik-stiekem-heel-leuk-vind. MAAR! EERST EEN DISCLAIMER.

Disclaimer: ik maak best wat mee in mijn leven (lees: hangen met vrienden, latijnlessen, examentraining, vooral héél véél awesome kunstprojecten en lekker eten (lees: tosti's)) maar ondanks dat post ik vooral veel foto's van rare gezichtsuitdrukkingen, gummen, zonnebrillen en mijn hond. Denk dus niks raars over me, of wel.
PS: okay nee, ik ben niet echt een intensieve drukke Instagrammer aangezien de app op mijn vader ipad staat (oh sjit illegaal) want mijn Nokia doet niet aan apps.
PS: als je me na dit -ondertussen 93e bericht -wow da's een jubileum- nog steeds serieus neemt, wil ik je knuffelen.
PS: de foto's overlappen soms met al geposte foto's. Sowry.

 1. Dumbledore is altijd al een baasje geweest.
2. Diepe ongrijpbare rekenboogkunst etc.
 1. Nu ik Instagram heb, moet ik natuurlijk #selfies plaatsen, met belachelijke hashtags. Interessant dat selfies altijd de meeste 'hearts' krijgen. Waarom? Waarom is mijn hoofd interessanter dan een Grieks strand of een hele coole tekening?!
2.  Grieks strand met minder likes maar toch echt mooier (want hierin kun je zwemmen)
 1. Vaag kunstzinnig projectie iets dat ik probeerde met heel veel geklungel en lichtjes.
2. Roos vicee blijft het allerlekkerste evah.
 1. Een onbekend fenomeen in mijn achtertuin: REGEN. REGEN IN NEDERLAND WOW WAT IS DIT WATER UIT DE LUCHT KAN TOCH HELEMAAL NIET (some sarcasm a day keeps the rain away). 
2. Het lijkt net alsof Mini hier haar middelvinger opsteekt terwijl ze heel onschuldig een pop in haar armen houdt. Ik heb altijd al geweten dat Mini een stomme bitch was.
 1. Súperlieve aapjesfoto.
2. Nog een aap; mijn broer die heel hard om zichzelf moest lachen toen ie dit deed.
 1. Kijk, ik had het dus over gekke gezichtsuitdrukkingen. En als jullie dachten tot nu toe: "ik zie er geen één terwijl ze het nog gezegd had, Pauline maakt me gewoon blij met een dode mus, Grr."  (wat toch een hele bijzondere gedachte zou zijn maar gó absurdisme) Dan is hier dus tóch een gekke gezichtsuidrukking. Jippie!
2. Oh, en mijn hond. Die had ik ook beloofd.
 1. Couldn't agree more.
2. Het ik-heb-echt-teveel-zonnebrillen-wanneer-stop-ik-hier-nou-eens-mee probleem begint langzaam uit de hand te lopen, zoals uit de vorige post misschien bleek. Al met al was ik in mijn nopjes met dit ding.
1. Steek je hand op als je het met me eens bent, eet wat chocola (want dat heb je verdiend) en ren een rondje in het gras. Want grr, dit is annoying. Het bewijs wordt steeds langer! Straks ben ik 3,5 uur bezig met bewijzen dat ik geen robot ben! EN DAT BEN IK WEL DUS HET SYSTEEM FAALT.
2. Oké, nee, ik ben geen robot, da's één. En twee: we gingen pizza's verkopen op school voor de laatste schooldag en we hadden héul veel dozen.
 1. Zonnebril-en-profile-etc-black-n-white-instagram-hashtag-selfie-blond-of-toch-ginger.
2. Kiev voor en na de revolutie. Bah, wat bruut..
 1. Zelfgemaakte pizza is toch wel een heel lekker dingetje.
2. Wéér diepzinnige kunst met onderschrift "dying kindness". Ja, da's diep hè? Beerput diep.
 1. Dit is Emma, ze is lief en we stonden ook nog eens leuk op de foto. Nu ik er zo over nadenk sta ik met heel veel mensen behoorlijk weinig op de foto.
2. HET IS EEN SONGTEKST, OVER MIJ EN ZE VINDEN ME EEN KONINGIN. Volgens mij is het een beetje een quasi-positief en misschien zelfs vrij snerend lied trouwens, maar dat maakt me niet uit. Liedjes met mijn naam erin zijn altijd leuk.
 1. Still ginger, still no soul.
2. Kijk, nu wordt het wel  héél gymnasium en alvast mijn allerdiepste excuses hiervoor: dit is gebaseerd op het verhaal van Apollo en Daphne. Zes jaar lang latijn, dan krijg je dit.
 1. Yeah, I know I'm ugly, but I really love you.
2. Proefwerkweek-boos-hoofd-selfie-en-hey!-weer-een-malle-gezichtsuitdrukking.
 `1. 24/7 aan mijn arm en dat vind ik helemaal niet verkeerd. Volgens mij gaat het me geluk brengen bij mijn toelating ondanks dat ik er niet in geloof.
2. Ik heb dus iets gewonnen, en toen kwam ik in de krant. Dat was wel even mijn momentje in de schijnwerpers. Beroemd, etc.
1. Een paardengum.
2. Mijn instagram samengevat in één foto: Freggle die lichtelijk geïrriteerd kijkt en een enigszins creepy gezichtsuitdrukking van mezelf.  

12 opmerkingen:

  1. Hahaha ik vind je foto's allemaal zo leuk! Lekker random! Maar dat vind ik stiekem leuker dan al die accounts die maar 'perfecte foto's' willen plaatsen en een 'perfecte feed' willen hebben, grr.
    Liefs!
    Oh ps: als ik een reactie wil plaatsen op je blog moet ik ook invoeren dat ik geen robot ben. Dat kun je uitschakelen op Blogger bij Instellingen - berichten en reacties - woordverificatie weergeven. En die dan uitschakelen :) Haha, ik heb er ook een hekel aan! Het zou verboden moeten worden.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh echt, dat wist ik helemaal niet! Bedankt, ik ga het veranderen.

      Verwijderen
  2. Haha flikker op met je robot! Hilarisch! Ik haat het als ik die moet ingeven. Instagram, een app die ik ook gebruik maar die ik best minder zou mogen gebruiken haha :p

    Ps: Wees welkom in het bloggerscafé op Facebook. Een plaats waar we Nederlands sprekende bloggers samenbrengen voor tips, en meer. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke foto's! Vooral met die pizza's haha. Echt leuk. Ik ga je volgen op Instagram.

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuke foto's zeg!

    Nog een fijne zondag!
    Liefs, Natiza

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke foto's! Die pizza ziet er heerlijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Waah, je blog is echt cool! :D Emma zat bij mij op de basisschool. (Echt, wat een mooi feitje en zo. We zijn zelfs vrienden op Facebook. 'Mlnhk' & Co.) Gefeliciteerd met dat winding! Close to you is echt een mooi nummer! :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha echt?! Klein wereldje zeg!! Ik zal het d'r eens vragen. :)

      Verwijderen
  7. Hahah, dat van die Robots klopt wel... Nouja, robots zijn best cool :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het lijkt net alsof Mini hier haar middelvinger opsteekt terwijl ze heel onschuldig een pop in haar armen houdt. Ik heb altijd al geweten dat Mini een stomme bitch was. scarf suppliers , ladies wraps and shawls , wholesale shawl suppliers , velvet shawl , new york wholesale , elegant shawl , kashmiri shawls wholesalers , red shawl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. "
    Greetings from Tropika Club Magazine.

    Tropika Club Magazine is your leading online magazine for the discerning male and female Singaporean. We cover various topics of interest, ranging from beauty and vogue for her, and grooming and style for him, as well as city and destinations and top picks. To learn about Tropika Club's Search Directory for Beauty and Wellness Services, please click on this link

    Check out some of our articles below; they are a good read:

    1. Mole Removal and Where to Get it Done in Singapore

    2.""Don’t be a Covidiot

    3. BB Creams vs CC Creams: All You Need to Know

    4. Top 10 Hair Removal Salons In West Of Singapore

    5.Your All-in-One Singapore COVID-19 Finance Aid Package"

    BeantwoordenVerwijderen